Logowanie
Nazwa Uzytkownika

Haslo



Nie jestes jeszcze naszym Uzytkownikiem?
Kilknij TUTAJ zeby sie zarejestrowac.

Zapomniane haslo?
Wyslemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zajęcia świetlicowe - Podróż w krainę przyjaźni.
Podróż w krainę przyjaźni.

• Obejrzyj film pt. „Drzewo, które miało udawać” https://www.youtube.com/watch?v=rZ_W3LdFwsw&t=13s

• Rozmowa z uczniami na temat treści filmu –poszukiwanie odpowiedzi na pytania:

- Czego pragnął chłopiec w różnych okresach swojego życia?
- Co drzewo dawało chłopcu?
- Jakich udzielało mu rad?
- Jakie były uczucia drzewa wobec chłopca?
- Chłopca wobec drzewa?
- Czy i kiedy chłopiec zrozumiał czym jest przyjaźń?
- Jakie znaczenie w życiu chłopca miała przyjaźń z drzewem?

• Ponumeruj poprawnie kolejność wyrazów w przysłowiach. spróbuj wyjaśnić znaczenie tych przysłów.
- Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie.
- Kto przyjaciela znalazł, skarb znalazł.
- Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.

przyjaciół w Prawdziwych biedzie. poznajemy
(Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie.)


Skarb znalazł. przyjaciela znalazł, Kto
(Kto przyjaciela znalazł, skarb znalazł.)


przyjaciela. Znajdziesz być Umiej przyjacielem
(Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.)

czubi, lubi! się Kto ten się (Kto się czubi, ten się lubi!)


• Parasol



• Uczestnicy zajęć otrzymują od wychowawcy arkusz papieru z narysowanym parasolem oraz krople z brystolu i kolorowe karteczki. Zadaniem uczestników jest wypisanie na "kroplach" rzeczy, które niszczą przyjaźń i przyklejenie ich na parasol. Natomiast od spodu, pod parasolem przyklejają karteczki, na których wypisują cechy umacniające, chroniące przyjaźń. Prezentacja pracy.
• Wychowawca tłumaczy, że tak jak parasol chroni przed deszczem tak ludzie mogą stworzyć sobie ochronę przed utratą przyjaźni.

Poczta


Logowanie


Copyright © 2006;
8643294 Unikalnych wizyt

Powered by powered by php-fusion © 2003-2007
Design by Design by Matonor