Zesp Ksztacenia i Wychowania w Pinczynie
• Jzyk angielski
Na zajciach w ramach projektu „„Poznawanie przez dziaanie kluczem do sukcesu- wyrwnywanie szans edukacyjno- rozwojowych uczniw szk Gminy Zblewo” uczniowie ucz si jzyka angielskiego korzystajc ze sownikw internetowych, gier gramatycznych, piosenek, historyjek, materiaw audio i wideo oraz materiaw do czytania, a take interaktywnych wicze.
• Zajcia korekcyjno - kompensacyjne
wiczenie koordynacji wzrokowo – ruchowej z wykorzystaniem leniwej semki.
• Terapia pedagogiczna SP
wiczenie koncentracji i spostrzegawczoci grajc w gry typu Dooble (na piktogramach, sylabach i wyrazach stanowicych wyjtki w jzyku polskim).
• Terapia pedagogiczna GIM
Powtrzenie wiadomoci o czciach mowy – porzdkowanie i umieszczanie w kubkach wg podpisu: rzeczownik, czasownik itd.
• Zajcia rewalidacyjne
Podczas realizowanych zaj, kadziony jest nacisk na usprawnianie u uczniw zaburzonych funkcji rozwojowych i intelektualnych. W pracy wykorzystywane s rnorodne metody pracy, aby zajcia byy atrakcyjne i przynosiy uczniom okrelone korzyci, m. in. s to: gry edukacyjne rozwijajce pami operacyjn, logiczne mylenie i pozwalajce na rozwijanie u uczniw samodzielnoci, wiary we wasne siy, a take osiganie dugotrwaej koncentracji.
Grupa III SP – zabawy rozwijajce pami sekwencyjn
Grupa IV SP – nauka ukadania zda
Grupa PG – praca w aplikacji multimedialnej learningapps, nauka rozrniania stylw architektonicznych.
Grupa PG – praca w aplikacji learningapps.
• Terapia pedagogiczna SP
Zajcia dotyczyy nauki ortografii z wykorzystaniem platformy Learning Apps.
• Terapia pedagogiczna GIM
To wiczenie dotyczyo pamici i koncentracji uwagi.
• Zajcia korekcyjno – kompensacyjne GIM
Praca z uczniem z dysgrafi – wiczenia grafomotoryczne (rysowanie obiema rekami rwnoczenie, powikszanie i pomniejszanie rysunku).
Praca z tekstem – wykorzystanie zeszytw z serii Ortograffiti.
• Socjoterapia
Zajcia te maj na celu agodzi lub eliminowa negatywne normy i obyczaje w zachowaniu spoecznych dzieci, modziey. W czasie zaj stosuje rne metody i techniki pracy z grup, co wprowadza rnorodno zaj i wpywa na wiksze zainteresowanie uczestnikw. Zajcia te prowadz w 2 grupach 4 osobowych. I grupa- chopcw, grupa II dziewczynek. Celem prowadzonych zaj jest: stworzenie okazji do odreagowania napi emocjonalnych; budowanie pozytywnego obrazu siebie; zwikszenie poczucia wasnej wartoci oraz zaspokojenie potrzeby bycie wanym.
• Zajcia wyrwnujce z matematyki
Zajcia maj na celu podniesienie poziomu umiejtnoci matematycznych uczniw klas pocztkowych i ograniczanie pierwszych symptomw trudnoci szkolnych. Przeamanie strachu przed matematyk i przywrcenie wiary we wasne siy. Ugruntowanie wiedzy zdobytej ma lekcjach matematyki. Uzupenianie brakw w wiadomociach matematycznych
• Zajcia wyrwnujce z geografii
Zajcia z geografii - praca metoda projektu wykonanie modeli Ukadu Sonecznego po omwieniu treci "Ziemia w Ukadzie Sonecznym".