Podczas projektu nauczyciele wykorzystuj rozmaite metody pracy, aby zajcia byy atrakcyjne i przynosiy uczniom okrelone korzyci, m. in. s to: gry edukacyjne rozwijajce pami operacyjn, logiczne mylenie i pozwalajce na rozwijanie u uczniw samodzielnoci, wiary we wasne siy a take osiganie dugotrwaej koncentracji. Nauczyciele w czasie zaj wykorzystuj tablice interaktywne i programy multimedialne, jak np.: learningapps, jigwsplanet, e-podrczniki, ortograffiti, matzoo, itp., ktre s interesujc form przekazu. W ramach projektu odbywaj si rwnie wycieczki edukacyjne np. do Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni czy Noc Eksperymentw Przyrodniczych w szkole.
Uczniowie z zaangaowaniem uczestnicz w ciekawych zajciach i spotkaniach ze specjalistami. Zajcia w znaczcy sposb wpywaj na wzrost wiedzy, umiejtnoci i potencjau edukacyjnego naszych uczniw.
W ramach projektu realizowane s nastpujce zajcia:
Zadanie 1. – Realizacja zaj rozwijajcych:
SP
Zajcia rozwijajce z matematyki
Zajcia rozwijajce z jzyka angielskiego
Zajcia rozwijajce z informatyki
Zajcia rozwijajce z przyrody
Koo szachowe
GIMNAZJUM
Zajcia rozwijajce z matematyki
Zajcia rozwijajce z jzyka angielskiego
Zajcia rozwijajce z jzyka niemieckiego
Zajcia rozwijajce z fizyki
Zajcia rozwijajce z biologii
Zajcia rozwijajce z chemii
Zajcia rozwijajce z informatyki
Zajcia rozwijajce z geografii
Koo szachowe
Zadanie 2. – Realizacja zaj rozwijajcych interdyscyplinarnych:
SP
Projekt edukacyjny „Eksperymentuj i wiem”
Mobilne zajcia naukowo-techniczne „Eksperymenty w szkole”
Zajcia matematyczno-przyrodnicze
GIMNAZJUM
Projekt edukacyjny „Eksperymentuj i wiem”
Mobilne zajcia naukowo-techniczne „Eksperymenty w szkole”
Zadanie 3. – Realizacja zaj wyrwnujcych:
SP
Zajcia wyrwnujce z matematyki
Zajcia wyrwnujce z jzyka angielskiego
Zajcia wyrwnujce z przyrody
GIMNAZJUM
Zajcia wyrwnujce z matematyki
Zajcia wyrwnujce z fizyki
Zajcia rozwijajce z biologii
Zajcia wyrwnujce z chemii
Zajcia wyrwnujce z jzyka niemieckiego
Zajcia wyrwnujce z geografii
Zajcia wyrwnujce z jzyka angielskiego
Zadanie 4. – Realizacja zaj doradztwa zawodowego:
Zajcia doradztwa zawodowego dla gimnazjalistw
Zadanie 5. – Realizacja zaj dla uczniw z dysfunkcjami:
SP
Zajcia logopedyczne
Terapia pedagogiczna
Socjoterapia dla ucznia niepenosprawnego
Rewalidacja – zajcia indywidualne
GIMNAZJUM
Terapia pedagogiczna
Zajcia korekcyjno- kompensacyjne
Zajcia z psychologiem
Rewalidacja – zajcia indywidualne
Barbara Kosecka, Joanna Marcinczyk, Magdalena Mechliska
Album zdj